#

Specjalista ds. supportu i technologii w dziale technologicznym

Biuro Tłumaczeń Technicznych Lido-Lang Sp. j.

Kraków, 30-644, małopolskie

Opis stanowiska pracy

- Support techniczny pracowników i współpracowników w zakresie funkcjonowania oprogramowania, narzędzi CAT, systemu i komputerów
- Wdrażanie i utrzymywanie aktualnych wersji oprogramowania oraz zarządzanie licencjami
- Monitoring stosowanych rozwiązań pod kątem wykorzystania i optymalizacji
- Prowadzenie ciekawych projektów jak np. Machine Translation czy integrowanie różnych narzędzi i programów wspomagających pracę biura tłumaczeń

Wymagania

- Pasjonuje Cię oprogramowanie i rozwiązania webowe, ale niekoniecznie jesteś informatykiem
- Jesteś osobą cierpliwą i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę niosąc pomoc innym
- Kochasz pracę przy komputerze, ale nie boisz się ludzi, telefonu i e-maila
- Jesteś osobą wytrwałą, dynamiczną i zawsze dążysz do celu
- Szukasz rozwiązań mogących usprawnić wykonywanie cyklicznych czynności
- Mówisz biegle w języku angielskim i świetnie czujesz się w międzynarodowym środowisku
- Biegle znasz system Windows, pakiet MS Office i inne programy biurowe, wiesz, do czego służą programy z rodziny Adobe, ABBYY FineReader, Corel, AutoCAD itp.
- Chcesz się ciągle rozwijać i poznawać nowe oprogramowanie
- Znasz oprogramowanie CAT (dodatkowy atut)
- Znasz się na budowie komputerów i obsłudze sieci (dodatkowy atut)

Prezentacja firmy

Biuro Tłumaczeń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
1-5 lat
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 300PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi