#

Specjalista ds. środków trwałych i rozliczenia faktur kosztowych

HRK S.A.

Rzeszów, podkarpackie

HRK S.A.

 

 

Dla naszego klienta, rozpoznawalnej organizacji z branży usługowej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy na nowotworzoną pozycję Specjalisty ds. środków trwałych i rozliczania faktur kosztowych.

Specjalista ds. środków trwałych i rozliczenia faktur kosztowychMiejsce pracy: Rzeszów

Opis stanowiska:

  • Wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie zakupów środków trwałych;
  • Przyjmowanie, zmienianie miejsca użytkowania i likwidacja środków trwałych;
  • Prowadzenie ewidencji majątku trwałego;
  • Bieżące prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych;
  • Comiesięczne uzgadnianie ewidencji środków trwałych z zapisami w ewidencji księgowej;
  • Rozliczanie inwentaryzacji;
  • Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
  • Zapewnianie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo- księgowej dotyczącej środków trwałych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia i finanse;
  • 3 - letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w zespole księgowym;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Mile widziana znajomość programu klasy ERP (SAP będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie;
  • Terminowość, rzetelność i sumienność w wykonywaniu działań;
  • Zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi