Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta, rozpoznawalnej organizacji z branży usługowej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy na nowotworzoną pozycję Specjalisty ds. środków trwałych i rozliczania faktur kosztowych.
Specjalista ds. środków trwałych i rozliczenia faktur kosztowychMiejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska:
Wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie zakupów środków trwałych;
Przyjmowanie, zmienianie miejsca użytkowania i likwidacja środków trwałych;
Prowadzenie ewidencji majątku trwałego;
Bieżące prowadzenie tabel amortyzacyjnych środków trwałych;
Comiesięczne uzgadnianie ewidencji środków trwałych z zapisami w ewidencji księgowej;
Rozliczanie inwentaryzacji;
Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
Zapewnianie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo- księgowej dotyczącej środków trwałych.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia i finanse;
3 - letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w zespole księgowym;
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
Mile widziana znajomość programu klasy ERP (SAP będzie dodatkowym atutem);
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie;
Terminowość, rzetelność i sumienność w wykonywaniu działań;
Zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?