IP:tourism to firma, która stworzyła i zarządza siecią turystycznych serwisów internetowych.
Istniejemy od 2001 r i mamy dobre produkty (a niektórzy nasi klienci twierdzą, że nawet najlepsze na rynku).
Nasz klient to właściciel nieruchomości do wakacyjnego wynajmu (hotele, pensjonaty, apartamenty), restauracje i atrakcje w polskich miejscowościach turystycznych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby do telefonicznej sprzedaży i obsługi klientów.
Praca polega na rozmowach telefonicznych z konkretnymi, a nie przypadkowymi osobami.
Szukamy energicznej osoby, która nie boi się telefonu, zna lub jest w stanie szybko przyswoić podstawową wiedzę z e-marketingu.
Głównymi zadaniami wybranej osoby będzie:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- stały kontakt z naszymi dotychczasowymi klientami,
- pozyskiwanie informacji na temat tego co dzieje się w danej miejscowości,
- wsparcie działu handlowego w umawianiu spotkań,
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja,
- wysyłanie ofert e-mailem,
- pozyskiwanie informacji na temat potencjalnych klientów,
- tworzenie pozytywnego wizerunku sieci IP:tourism.
To nie jest praca w typowym call center. Rozmowy telefoniczne zajmą ok 50% czasu.
Co oferujemy:
- podstawę + prowizję (realny i prosty system prowizyjny),
- narzędzia pracy + szkolenia,
- 1-2 wyjazdy w roku (poznanie rynku, odpoczynek, integracja),
- świetną atmosferę w pracy,
- przestrzeń do samorealizacji i inicjatywy,
- możliwość rozwoju, szkoleń z zakresu marketingu internetowego,
- ciekawą, satysfakcjonującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- elastyczny czas pracy,
- swobodę w działaniu,
- Komfortowe warunki pracy - oferujemy bazę wewnętrzną klientów, gotowe oferty dla klientów z którymi rozmawiasz, profesjonalne wsparcie, własne indywidualne stanowisko pracy,
- świetną atmosferę.
Wymagania:
- Silna motywacja i zapał
- Doświadczenie w sprzedaży
- Umiejętność obsługi komputera
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy
- Pewność siebie, swoboda wypowiedzi, wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w call center będzie dodatkowym atutem
- Prawo jazdy i chęć do wyjazdów służbowych bardzo mile widziana
Praca w kameralnym biurze na warszawskim Bemowie.