Zakres obowiązków:
- obsługa klientów polskich i zagranicznych
- przygotowywanie ofert sprzedażowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- nadzór nad realizacją zamówień klientów
- uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
Czego oczekujemy?
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sprzedaży
- biegłej znajomości języka angielskiego
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- dyspozycyjności, komunikatywności, elastyczności oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- mile widziana znajomość innego języka obcego (francuski lub rosyjski)
Oferujemy:
- dobre warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
- motywujący system wynagradzania
- laptop i telefon służbowy
- możliwość rozwoju i szkolenia
MCC to polska odlewnia metali zajmująca się wytwarzaniem medali, monet o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.