Opis stanowiska pracy
Firma Awima jest firmą rodzinną od 1998 roku realizująca dostawy usług i materiałów na potrzeby nieruchomości. Działamy na rynku zamówień publicznych oraz rynku komercyjnym na terenie województwa mazowieckiego. Współpracujemy min. z bankami, zakładami produkcyjnymi, urzędami rangi ministerstw.
Awima Sp. J. poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży w dziale zamówień publicznych
Zakres obowiazków:
- analiza zapytań ofertowych, dokumentacji przetargowych i ocena ich wykonalności,
- bezpośredni kontakt z klientem i doprecyzowanie wymagań, warunków terenowych oraz obiektowych,
- definiowanie ryzyka związanego z realizacją zamówienia i jego ocena,
- współtworzenie założeń technicznych, dobór materiałów i środków do realizacji kontraktów,
- kompletowanie ofert od poddostawców i ich weryfikacja,
- przygotowanie i kalkulacja ofert w oparciu o wypracowane rozwiązania i dokumentację,
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby realizacji kontraktu,
Oczekujemy od kandydatów
- pozytywne podejście do wyzwań i problemów,
- wykształcenie wyższe,
- biegła umiejętność obsługi komputera /środowisko MS Office/
- przedsiębiorczość, inicjatywa i zdolność pracy w zespole.
Proponujemy:
- stabilna prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prace w zespole z wieloletnim doświadczeniem,
- możliwość nauki i rozwoju,
- zatrudnienie w formie umowy o pracę.
Prezentacja firmy
Awima to grupa firm świadcząca usługi w zakresie obsługi nierucho...
Awima to grupa firm świadcząca usługi w zakresie obsługi nieruchomości dla firm i instytucji, działająca od 1998 roku na terenie Warszawy i okolic. Zespół Awima tworzony jest przez profesjonalistów z wieloletnim, bogatym doświadczeniem, osoby dynamiczne i otwarte na potrzeby Klientów.
Działamy na rynku od ponad 15 lat, posiadamy doświadczenie i szeroki wachlarz oferowanych usług, w tym m.in. sprzątanie biur, osiedli mieszkaniowych, restauracji, hoteli, basenów, hal sportowych i innych obiektów użyteczności publicznej, zaopatrzenia w środki chemiczne, artykuły higieniczne, obsługa techniczna.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy IOS 9001, który został nam przyznany w grudniu 2004 roku i jest systematycznie odnawiany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Wdrożony przez nas system stanowi podstawę ciągłego usprawniania wewnętrznych procedur, zwiększa efektywność pracy oraz poziom zadowolenia klientów i pracowników.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi