Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- doświadczenia w promocji i sprzedaży usług doradczych oraz w aktywnym pozyskiwaniu Klientów
- umiejętności nawiązywania i budowania długofalowych relacji z Klientami
- determinacji do osiągania założonych celów sprzedażowych
- kreatywności, inicjatywy i samodzielności w działaniu
- dobrej znajomości języka angielskiego
- dyspozycyjności, prawa jazdy kat B.
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- atrakcyjne warunki pracy oraz motywacyjny system prowizyjny
- swobodę i samodzielność w działaniu
- pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym
- możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego
- szkolenia poszerzające wiedzę oraz doskonalące warsztat pracy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego podając w tytule wiadomości odpowiedni nr referencyjny.
Specjalista ds. Sprzedaży Usług Doradczych
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego podając w tytule odpowiedni nr referencyjny oraz załączenie CV. Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.