#

Specjalista ds. Socjalno-Organizacyjnych

PPF Hasco-Lek S. A.

Wrocław, dolnośląskie

PPF Hasco-Lek S. A.

Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży farmaceutycznej.

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Socjalno-Organizacyjnych

Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

• obsługa WFŚS dla ok. 1300 pracowników i innych uprawnionych osób,

• tworzenie i uaktualnianie regulaminów wewnętrznych w tym WFŚS,

• przygotowywanie Rocznych Planów wydatkowania środków z WFŚS i sprawozdania za rok ubiegły,

• ewidencjonowanie przyznawanych pracownikom świadczeń socjalnych w tym: wczasy, kolonie, świadczenia rzeczowe, dofinansowania do: biletów, kart multisport,

• prowadzenie imiennych kartotek pracowników uprawnionych do pomocy socjalnej,

• weryfikowanie dokumentów składanych przez pracowników,

• przygotowywanie i nadzorowanie akcji: wakacyjnych, świątecznych, imprez kulturalno-rekreacyjno-sportowych finansowanych z WFŚS w tym ustalanie warunków, negocjowanie umów,

• organizowanie oraz nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zawieranych umów na imprezy, wyjazdy organizowane dla pracowników i innych uprawnionych osób,

• prowadzenie bieżących i rocznych rozliczeń z WFŚS,

• współpraca z podmiotami zewnętrznymi i komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi WFŚS,

• zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji personalnej,

• załatwianie wszelkich spraw wynikających z ustawy o ZFŚS,

• udzielanie odpowiedzi na pytania pracowników.

Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:

• wykształcenie min. średnie lub wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Księgowość, Finanse,

• minimum roczne doświadczenie zawodowe w kompleksowym prowadzeniu: ZFŚS, KADR,

• praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych w tym ustawy o ZFŚS oraz umiejętności ich interpretacji,

• bardzo dobra znajomość pakietu: Ms Office w tym Access,

• znajomość programu KS-ZLL Kamsoft będzie dodatkowym atutem,

• doskonała organizacja pracy i duża samodzielność,

• odpowiedzialność, rzetelność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,

• łatwość w nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:

• pełnowymiarowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• ambitną i pełną wyzwań pracę w miłej i swobodnej atmosferze,

• możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz konferencjach branżowych,

• możliwość korzystania z bogatego pakietu socjalnego.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi