Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:
- praca w serwisie na terenie całego kraju,
- instalacje i wdrażanie aparatury medycznej będącej na wyposażenie placówek medycznych
- konfiguracja, przeglądy techniczne, diagnozy oraz naprawy,
- powadzenie dokumentacji technicznej,
- testy bezpieczeństwa elektrycznego i czynności pokrewne,
- kontakt z klientem w zakresie prowadzonych prac serwisowych,
- dojazd do klienta,
- raportowanie wyników pracy.
Wymagamy:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie średnie, mile widziane wyższe techniczne,
- dopuszczalne: mechatronika, elektronika i pokrewne,
- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów,
- znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny elektrotechniki, pneumatyki, hydrauliki,
- sprawność fizyczna,
- mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całego kraju oraz zagranicę,
- prawo jazdy kat. B,
- orientacja na klienta i na profesjonalną jakość obsługi,
- samodzielność w działaniu,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (konieczność przebycia szkoleń zagranicą) na poziomie komunikatywnym,
Oferujemy:
- atrakcyjne zarobki
- pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole,
- zdobycie ciekawych doświadczeń zawodowych,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, dostęp do wyspecjalizowanych przyrządów pomiarowych
Firma Medical Market Sp. z o. o. jest autoryzowanym dystrybutorem sprzęt... Rozwiń
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Medical Market Sp. z o.o. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. <br/>Informujemy, że Administratorem danych jest Medical Market S... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.