QUMAK S.A. to wiodący na rynku integrator IT. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem, działającą na naszym rynku od 30 lat, co pozwoliło nam osiągnąć pozycję stabilnie zarządzanej firmy i zaufanego pracodawcy. Realizujemy innowacyjne projekty w kilkunastu liniach biznesowych, m.in.: Business Intelligence. Business Continuity i Data Security, Data Centre, Zintegrowane Systemy Obsługi Klientów, BMS i Technologie Budynkowe, Inteligentne Systemy Transportowe i inne.
Naszymi klientami są międzynarodowe korporacje z branży telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej oraz organizacje z sektora publicznego.
Jesteśmy stabilną i rozpoznawalną marką. Pracujemy na to codziennie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej organizacji i prowadzonych projektach, zapraszamy na naszą stronę internetową: www.qumak.pl
Naszymi klientami są międzynarodowe korporacje z branży telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej oraz organizacje z sektora publicznego.
Jesteśmy stabilną i rozpoznawalną marką. Pracujemy na to codziennie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej organizacji i prowadzonych projektach, zapraszamy na naszą stronę internetową: www.qumak.pl
Specjalista ds. Serwisu IT
Miejsce pracy: PłockOpis stanowiska:
Zadania techniczne:
- Realizacja napraw w siedzibie firmy ( uszkodzone urządzenia, podzespoły) oraz w siedzibie Klienta
- Testowanie urządzeń dostarczonych do Działu Serwisu
- Weryfikacja usterek podczas rozmowy telefonicznej z Klientem,
- Dokonywanie odpłatnej naprawy oraz napraw serwisowych
- Ustalanie dokładnego terminu i sposobu interwencji
Zadania administracyjno – organizacyjne:
- Tworzenie dokumentacji napraw (dokumentacja naprawy potwierdzona podpisem Klienta)
- Przekazanie nierozwiązanych problemów technicznych, do odpowiednich komórek w organizacji
- Współpraca w zakresie logistycznej i technicznej realizacji sprzedaży
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość środowiska Windows, podstawowa znajomość Active Directory
- Wiedza z zakresu technologii IT
- Samodzielność w działaniu
- Dynamizm/energia w działaniu
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Uczciwość
Mile widziane:
- Certyfikat CompTIA A+
- Certyfikaty produktowe z zakresu serwisowania
Oferujemy:
- Interesującą i stabilną pracę w dużej organizacji
- Możliwość pozyskiwania wiedzy specjalistycznej i rozwoju zawodowego
- Pakiet socjalny
- Certyfikaty produktowe z zakresu serwisowania