#

Specjalista ds. Serwisowej Obsługi Klienta

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

  • obsługiwać klienta drogą telefoniczną i mailową (obsługa posprzedażowa)
  • przyjmować, rejestrować oraz rozwiązywać zgłaszane przez klienta problemy
  • modyfikować dane zawarte w polisie według dyspozycji uzyskanych od klienta
  • oferować dodatkowy produkt ubezpieczeniowy

 

WYSTARCZY, ŻE:

  • posiadasz wykształcenie min. średnie
  • posiadasz zaświadczenie o niekaralności
  • masz prokliencką postawę
  • jesteś komunikatywny/na
  • jesteś dyspozycyjny/na i chcesz pracować w trybie zmianowym ( pracujemy 8h dziennie w przedziale 8:00 – 20:00)
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • uczciwe warunki zatrudnienia: umowa o pracę
  • świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych (siłownia, fitness, basen), przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, programy dla rodziny
  • szkolenie wstępne: nasi doświadczeni pracownicy przez miesiąc przekażą Ci wiedzę i doświadczenie, abyś komfortowo mógł/ła rozpocząć samodzielną pracę
  • niepowtarzalną atmosferę: bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV bezpośrednio poprzez portal.

Prezentacja firmy

Link 4 TU S.A. lider ubezpieczeń direct w Polsce, należący do mię... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi