#

SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT

PKO Bank Polski

Katowice, śląskie

PKO Bank Polski

SPECJALISTA DS. SERVICE DESK IT


Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Service Desk IT


Nr ref.: CEN/KD/24/2019

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
  • atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
  • możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju
  • stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, dedykowany system premiowy

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

  • przyjmowaniu oraz rejestrowaniu telefonicznych zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT)
  • zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego
  • współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
  • zgłaszaniu wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT

Oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub wyższego (preferowany kierunek to informatyka)
  • zdolności analitycznych, wiedzy technicznej
  • łatwości nawiązywania kontaktów, zdolności organizacyjnych i odporności na sytuacje stresowe
  • umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej, silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów
  • zaangażowania w pracę, wysokiej kultury osobistej

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi