Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1134


Obowiązki:

Zadania :
Prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem franczyzobiorców, rozwojem rynku sieci franczyzowej
Nawiązywanie kontaktów z osobami zarządzającymi sklepami, właścicielami sklepów, obiektów budowlanych, wykrywanie potencjalnych sklepów,
Rozpoznawanie miejsc na przyszłe inwestycje, znajdowanie regionalnych inwestorów budowlanych,
Ocena sklepów i obiektów budowlanych w zakresie: pozycji na rynku, potencjału handlowego, konkurencji i standardu funkcjonowania,
Raportowanie efektów pracy,



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania:Znajomość detalicznego rynku spożywczego i regionalnych sieci handlowychdoświadczenie w branży FMCG komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacjiSamodzielność, umiejętność organizowania czasu pracy własnejZnajomość technik sprzedaży i negocjacjiprawo jazdy kat. Bznajomość Pakietu MS Office, PowerPoint


Miejsce pracy: TREMBECKIEGO 5, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv przesyłać na adres Cv przesyłać na adres

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi