Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży to osoba odpowiedzialna za działania i politykę handlową firmy na rynku komercyjnym.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- inicjowanie działań mających na celu maksymalizację sprzedaży,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- kreowanie i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi,
- badanie rynku i działań konkurencji,
- budowa i określanie zakresów działań efektywnego działu sprzedaży.
Wymagania:
- Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się zdolnością realistycznej oceny sytuacji, dynamizmem w działaniu, umiejętnościami negocjacyjnymi i entuzjazmem pozwalającymi na przekonanie klienta i uzyskanie pozytywnego efektu rozmów.
- Mile widziane u kandydatów jest wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym oraz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B.
Oferujemy:
- Wybrany kandydat zatrudniony będzie w oparciu o umowę o pracę a jego wynagrodzenie opierać się będzie o wynagrodzenie podstawowe i premię zależną od realnych wyników jego działań.
- Dyrektor handlowy może korzystać ze wszystkich niezbędnych narzędzi do skutecznego wykonywania swoich obowiązków.
Miejscem pracy jest biuro na terenie Warszawy oraz teren województwa Mazowieckiego, czas pracy nienormowany, stanowisko jest samodzielne pod nadzorem Zarządu. Pracę charakteryzuje duże natężenie kontaktów z ludźmi.
Prezentacja firmy
Awima to grupa firm świadcząca usługi w zakresie obsługi nierucho...
Awima to grupa firm świadcząca usługi w zakresie obsługi nieruchomości dla firm i instytucji, działająca od 1998 roku na terenie Warszawy i okolic. Zespół Awima tworzony jest przez profesjonalistów z wieloletnim, bogatym doświadczeniem, osoby dynamiczne i otwarte na potrzeby Klientów.
Działamy na rynku od ponad 15 lat, posiadamy doświadczenie i szeroki wachlarz oferowanych usług, w tym m.in. sprzątanie biur, osiedli mieszkaniowych, restauracji, hoteli, basenów, hal sportowych i innych obiektów użyteczności publicznej, zaopatrzenia w środki chemiczne, artykuły higieniczne, obsługa techniczna.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy IOS 9001, który został nam przyznany w grudniu 2004 roku i jest systematycznie odnawiany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Wdrożony przez nas system stanowi podstawę ciągłego usprawniania wewnętrznych procedur, zwiększa efektywność pracy oraz poziom zadowolenia klientów i pracowników.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca