ZAKRES OBOWIĄZAKÓW:
• rozliczenia miesięczne i roczne najemców w ramach umów najmu
• windykacja należności
• prowadzenie szczegółowej dokumentacji rozliczeń
• analiza/przygotowywanie umów związanych z funkcjonowaniem poszczególnych obiektów – media, serwis, konserwacja, usługi
• bieżący monitoring i kontrola kosztów
• opracowywanie analiz i raportów
WYMAGANIA:
• obsługa komputera - MS Office, bardzo dobra znajomość MS Excel
• znajomość programu Microsoft Outlook 2010
• wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
• bardzo dobra organizacja pracy własnej
• zdolności analitycznego i logicznego myślenia
• zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność
Real Estate inwestorbp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.