#

Specjalista ds. Relacji z Odbiorcami

Wrocławskie Towarzystwo Gitarowe

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Relacji z Odbiorcami/Customer Relations Master

Dołącz do zespołu tworzącego Guitar Masters Festival - jeden z największych projektów muzycznych Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016! GM to międzynarodowy konkurs dla gitarzystów, oferujący najwyższe na świecie nagrody dla muzyków, stworzony na wzór sławnego Konkursu Chopinowskiego.

Obecnie poszukujemy osoby, która zarządzać będzie kontaktem z gitarzystami, zainteresowanymi uczestnictwem i umożliwi ich start w Konkursie:

• Uwielbiasz kontakt z osobami z różnych zakątków świata

• Cenisz porządek i dobrą organizację pracy

• Posiadasz zdolności interpersonalne, które pozwalają Ci łatwo nawiązywać kontakt oraz szybko identyfikować problemy i pomagać w ich rozwiązywaniu

• Będziesz odpowiedzialny/a za wdrażenie nowych uczestników, co oznacza zarządzanie kontaktem i relacjami oraz prowadzenie zainteresowanych przez kolejne kroki rejestracji

• Będziesz używać komunikacji mailowej (bezpośredniej i masowej), umawiać rozmowy telefoniczne i Skype oraz udzielać odpowiedzi Uczestnikom, aby umożliwić im udział w konkursie

 

Oferujemy:

• umowę o pracę

• pracę w ambitnym i zgranym zespole

• elastyczne godziny pracy

• rozwój zawodowy i możliwość realizacji własnych pomysłów

• współudział w rozwoju kultury muzycznej

 

Etapy rekrutacji:

1. Czekamy na Wasze listy motywacyjne oraz CV - koniecznie po angielsku, do 25.02.2016

2. Wstępne rozmowy telefoniczne z wybranymi osobami (do 25.02.2016)

3. Rozmowa kwalifikacyjna (umawiana indywidualnie między 26.02. a 29.02.2016)

Zastrzegamy możliwość skrócenia lub wydłużenia terminów każdego z etapów rekrutacji.

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) oraz swoje aktualne zdjęcie.

 

Wymagania

• łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi

• zdolność analitycznego myślenia, dobre rozumienie systemów/procesów

• dbałość o szczegóły

• biegłość technologiczna, w szczególności w zakresie obsługi oprogramowania biurowego

• biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2)

• samodzielność i inicjatywa w działaniu i rozwiązywaniu problemów

• zaangażowanie i lojalność

• dobre zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne, umiejętność koordynacji różnych zadań

 

Mile widziane:

• doświadczenie w pracy projektowej lub w pracy z klientem/odbiorcą

• znajomość innych języków obcych

• znajomość branży kultury/muzyki

• znajomość trzeciego sektora

 

 

 

Prezentacja firmy

Wrocławskie Towarzystwo Gitarowe powstało w marcu 2001 roku, z in... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi