Opis stanowiska pracy

American Trading Company jest właścicielem takich konceptów gastronomicznych jak: Express Kuchnia Marche, Sevi Kebab, Express Oriental. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika do swojej centrali na stanowisko:

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI

Zadania:
- prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników
- koordynacja procesu zatrudnienia oraz wdrożenia nowych pracowników
- współpraca z managerami w zakresie realizacji ich potrzeb rekrutacyjnych
- poszukiwanie nowych kanałów pozyskiwania kandydatów
- definiowanie profilu kandydata, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja cv, organizacja i przeprowadzanie spotkań z kandydatami
- rekrutacja pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla

Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- stałe godziny pracy
- niezbędne narzędzie pracy: komputer, telefon, samochód do celów służbowych
- możliwość rozwoju zawodowego

Wymagania

Wymagania:
- doświadczenie w rekrutacji pracowników niskiego szczebla
- wykształcenie minimum średnie, preferowani studenci ostatnich lat np. socjologii, pedagogiki, zzl
- mile widziana znajomość podstaw prawa pracy
- ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
- kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu
- nastawienie na osiąganie celu
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (cenimy bardzo dobrą atmosferę współpracy)
- znajomość MS Office w stopniu dobrym
- prawo jazdy kat. B - mile widziane

Prezentacja firmy

Firma American Trading Company Spółka z o.o. to jeden z liderów w branży... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi