Zakres obowiązków
• tworzenie ogłoszeń na poszukiwane stanowiska w firmie
• kontakt i współpraca z portalami ogłoszeniowymi
• weryfikacja nadesłanych CV
• umawianie rozmów rekrutacyjnych
• organizowanie wyjazdów rekrutacyjnych w przypadku rekrutacji poza Warszawą ( cała Polska)
• rekrutacja pracowników fizycznych, technicznych, biurowych do firmy
• przeprowadzanie badań jakości aktualnie zatrudnionych pracowników
• współpraca z instytucjami, ośrodkami, organizacjami w celu rekrutowania wykwalifikowanej kadry
Oferujemy:
• pracę w dynamicznym zespole realizującym zlecenia z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
• zatrudnienie na pełen etat
• elastyczność godzin pracy (pod warunkiem wywiązywania się z powierzonych zadań)
• laptop oraz telefon służbowy
Pożądany profil kandydata
• znajomość specyfiki branży budowlanej (elektryka, hydraulika, konstrukcje budowlane)
• doświadczenie w rekrutowaniu pracowników
• biegła obsługa komputera i narzędzi biurowych
• dobra organizacja pracy
• chęci wyznaczania sobie ambitnych celów i ich samodzielna realizacja
• lekkość pióra przy tworzeniu ogłoszeń rekrutacyjnych
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
Mile widziane
• zainteresowania i doświadczenie techniczne
• umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym
• prawo jazdy KAT. B
Firma Janaszek Electric Sp. z o.o. prowadzi działalność w branży elektro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.