#

Specjalista ds. rekrutacji i sprzedaży (k/m)

Trenkwalder

Wrocław, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. rekrutacji i sprzedaży (k/m)

Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • samodzielne realizowanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla,
  • aktywne działania sprzedażowe w celu pozyskiwania projektów rekrutacyjnych o różnych specjalizacjach,
  • analiza rynku oraz prowadzenie aktywnych poszukiwań w celu dotarcia do najlepszych kandydatów,
  • budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kandydatami i klientami,
  • realizacja indywidualnych celów w zakresie rekrutacji i sprzedaży,
  • prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji,
  • uczestnictwo w targach pracy i eventach branżowych w celu nawiązywania nowych kontaktów,
  • sporządzanie bieżących raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne oraz Klienta.

Od idealnych kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w zakresie rekrutacji i sprzedaży usług rekrutacyjnych oraz chęci dalszego rozwoju w tym kierunku,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami biznesowymi i kandydatami,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • inicjatywy w działaniu i samodzielności,
  • dobrej organizacji pracy,
  • orientacji na wyzwania i osiąganie wyznaczonych celów,
  • czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • różnorodność projektów rekrutacyjnych, możliwość wpływania na sposób ich realizacji,
  • wysoką autonomię działań,
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus system premiowy uzależniony od wyników pracy,
  • narzędzia do pracy: laptop, telefon,
  • system regularnych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • szeroki wachlarz benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, platforma kafeteryjna.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi