Opis stanowiska pracy
HR Investment Sp. z o. o. jest Agencją Pośrednictwa Pracy świadczącą profesjonalne usługi z zakresu outsourcingu personalnego. Specjalizujemy się we wdrażaniu optymalnych rozwiązań zarządzania personelem, rekrutacji pracowników stałych i tymczasowych oraz doradztwem personalnym.
Do naszego biura we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska pracy
- Selekcja i rekrutacja opiekunów osób starszych
- Definiowanie i weryfikowanie kompetencji kandydatów
- Weryfikacja znajomości języka niemieckiego
- Budowanie bazy kandydatów
- Bieżąca obsługa pracowników
- Koordynacja procesu wymiany personelu
- Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Oferujemy:
- Stabilna praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu projektów rekrutacyjnych
Prezentacja firmy
HR Investment Sp. z o. o. jest licencjonowaną Agencją Pracy działającą n...
HR Investment Sp. z o. o. jest licencjonowaną Agencją Pracy działającą na rynku polskim, holenderskim i niemieckim, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 4755. Jesteśmy firmą świadczącą najwyższej jakości usługi związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi obejmujące outsourcing personalny, doradztwo personalne oraz konsultacje HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja