Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na okres próbny
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe magisterskie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatkę na stanowisko
Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową koordynację i realizację projektu rekrutacyjnego.
Zadania na stanowisku:
• Realizacja projektów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych.
• Planowanie działań rekrutacyjnych i aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy.
• Obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników tymczasowych; administrowanie dokumentacją personalną.
• Zarządzanie, koordynacja i opieka nad pracownikami tymczasowymi.
• Budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potrzeb Klientów.
• Budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy.
• Raportowanie do Przełożonego i Klientów.
• Doskonaleniem wykorzystywanych metod rekrutacyjnych.
Od Kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenie wyższe.
• Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Dobrej znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr.
• Wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji.
• Znajomości pakietu MS Office
• Dobrej znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobrej organizacja pracy
• Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
• Umiejętności pracy pod presją czasu.
• Wysokiej motywacji do pracy.
• Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalne
• Czynne prawo jazdy kat. B.