Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. rekrutacji i administracji u naszego klienta
Miejsce pracy: WarszawaZakres zadań:
• Rekrutacja pracowników wewnątrz struktur u naszego klienta,
• Odpowiedzialność za rekrutacje na stanowiska magazynowe i wsparcia,
• Koordynacja pracy pracowników zrekrutowanych i tych zatrudnionych u klienta,
• Obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników,
• Dbanie o umowy, zaświadczenia dla pracowników,
• Bieżący kontakt z managerami po stronie Klienta,
• Stała współprac a z Klientem,
• Sporządzanie raportów dla Klienta oraz raportów wewnętrznych,
Wymagania:
• Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz administracji kadrowej minimum, 1 rok,
• Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji masowych - będzie atutem,
• Wykształcenie średnie - wyższe mile widziane,
• Doświadczenie w planowaniu masowych rekrutacji i zarządzania nimi,
• Świetnie rozwinięte zdolności komunikacji i organizacji pracy,
• Umiejętność budowania partnerskich relacji z klientem i kandydatem,
• Odpowiedzialność, sumienność ,dyspozycyjność,
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w strukturach wewnętrznych naszego klienta międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Przeszkolenie w zakresie zasad i przepisów związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych,
• Stabilne zatrudnienie i dodatkowe benefity,
• Lokalizacja naszego klienta - Annopol.
Numer referencyjny: SRA/WA2/10/2016
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.