Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji
dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji
kontrola i współpraca z serwisem
przygotowywanie i rozliczanie trasy serwisu
kontakt i obsługa posprzedażowa Klientów firmy
współpraca z Przedstawicielami Handlowymi oraz innymi działami firmy
przygotowywanie analiz dotyczących reklamacji
realizacja wyznaczonych celów i koordynacja działań reklamacyjnych oraz serwisowych
Wymagania
bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość MS Office (głównie Excel, Word)
znajomość j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny
umiejętność pracy w zespole
Prezentacja firmy
Deftrans to polski, rodzinny producent wysokiej jakości mebli łazienkowy...
Deftrans to polski, rodzinny producent wysokiej jakości mebli łazienkowych. Fabryka powstała 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000” oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
13/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
Docelowo na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?