Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: KrakówGrupa Kapitałowa Integer.pl specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla branży pocztowej. W ciągu niecałej dekady od rozpoczęcia działalności staliśmy się spółką notowaną na warszawskiej giełdzie, stworzyliśmy blisko 10 tys. miejsc pracy w Polsce i rozwinęliśmy działalność w 22 krajach świata. To my wprowadziliśmy na polski rynek Paczkomaty InPost, które najpierw zdobyły serca 2 mln klientów w kraju, a dziś podbijają kolejne międzynarodowe rynki. Historia naszej firmy jest dowodem na to, że niezłomna ambicja, ciężka praca i żelazna konsekwencja są niezbędnymi składnikami sukcesu. Jeśli te wartości są bliskie także Tobie, zapraszamy do złożenia aplikacji.
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów,
- Monitorowanie, rozpatrywanie, wyjaśnienia i opiniowanie reklamacji,
- Kompletowanie niezbędnej dokumentacji,
- Dostarczanie Klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług,
- Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom.
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta,
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość programu Excel,
- Umiejętności interpersonalne,
- Zaangażowanie i inicjatywa w podejmowaniu nowych wyzwań,
- Samodzielność i odpowiedzialność,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Znajomość ustawy Prawo Pocztowe będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
- Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dofinansowaną opiekę medyczną i kartę Multisport,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.