Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi reklamacji w sklepie internetowym. Zadania: telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów zgłaszających reklamacje i uwagi do realizacji zamówień; zgłaszanie reklamacji do producentów, dystrybutorów oraz firm kurierskich; nadzór nad stanami magazynowymi produktów uszkodzonych.

Wymagania

Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi; bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; samodzielność, dokładność; wysoka kultura osobista. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Miejsce pracy:Warszawa-Włochy

Prezentacja firmy

Polam Trade Sp. z o.o., istniejąca na rynku od 25 lat, posiada wieloletn... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/08/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi