Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień dotyczących wykonywanych badań laboratoryjnych
- przygotowywanie raportów na żądanie (ad hoc)
- kontakty z Kierownikami Laboratoriów w celu weryfikacji danych
- wyjaśnianie niezgodności danych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - mile widziane okołomedyczne
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- pozytywne nastawienie, zaangażowanie oraz motywacja do osiągania celów
- proaktywność i skuteczność działania
- umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i doskonała znajomość MS Excel
W zamian za Twoją pracę zapewnimy Ci:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności
- atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji
- możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin
- kartę Multisport
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego