Opis stanowiska pracy

Wymagania:

umiejętności negocjacyjne,
zdolność analitycznego myślenia, kreatywność,
obowiązkowość, sumienność i dokładność,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
umiejętność obsługi pakietu MS Office,
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, jako atut dodatkowy.

Wymagania

Zakres czynności:

monitoring rynku pod kątem ogłoszonych postępowań na zakup rozwiazan IT lub świadczenia usług kompleksowych,
przygotowywanie oraz składanie ofert w ramach zidentyfikowanych postępowań przetargowych,
prowadzenie ewidencji związanych z postępowaniami przetargowymi, składanymi ofertami, zawartymi umowami sprzedaży i umowami świadczenia usług kompleksowych,
prowadzenie korespondencji związanej z procedurami przetargowymi,
analiza możliwości i zasadności podejmowania środków odwoławczych w ramach postępowania przetargowego, w którym uczestniczy firma,
współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi w ramach danego postępowania przetargowego,
identyfikowanie oczekiwaniach klientów na potrzeby tworzenia ofert,
przygotowywanie wymaganych raportów i analiz związanych bieżącym funkcjonowaniem Biura.

Prezentacja firmy

Działalność naszej firmy rozpoczęła się przed 19 laty. Wtedy to postanow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 500PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Analityka, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi