Opis stanowiska pracy

• pozyskiwanie ofert sprzedaży nieruchomości
• nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami
• wyszukiwanie atrakcyjnych ofert sprzedaży gruntów i budynków na wybranym terenie
• redagowanie ofert i wprowadzanie na portale
• prezentowanie nieruchomości w terenie
• negocjowanie warunków umowy
• aktualizacja i uzupełnianie bazy danych
• współpraca z biurem projektowym, urzędami, kancelarią notarialną


OFERTA:

• samochód, aparat fotograficzny, laptop i telefon
• wynagrodzenie stałe + premia

Wymagania

• doświadczenie w pośrednictwie nieruchomościami minimum 2 lata
• znajomość topografii śląska
• wykształcenie min. średnie
• znajomość ogólna przepisów (nieruchomości, budownictwo, architektura, ekonomia, prawo)
• dobra znajomość rynku nieruchomości w przynajmniej jednym z następujących sektorów: mieszkania, domy, grunty, magazyny, budynki biurowe, obiekty handlowe
• wysoki poziom kultury osobistej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność organizacji czasu, dyspozycyjność,
• odporność na stres, wytrwałość w osiąganiu wyznaczonych celów
• prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Działamy w szerokim zakresie obrotu nieruchomościami, która obejm... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi