Opis stanowiska pracy
ZeroChaos jest globalnym liderem dostarczania usług w obszarze wsparcia zarządzania zewnętrznymi zasobami ludzikimi, posiadającym biura w Europie oraz USA. Od 2010 roku wspieramy zatrudnienie pracowników etatowych i kontraktowych w Polsce oraz na całym świecie.
ZeroChaos zatrudnia ponad 70 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje 200 klientów w 16 krajach. Na liście naszych Klientów figuruje wiele wiodących firm i organizacji z takich sektorów jak: IT, telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia etc.
Obecnie dla naszego Klienta, miedzynarodowego lidera w branży usług informatycznych, wilokrotnie nagradzanego w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. PIERWSZEJ LINII WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM (IT SPECIALIST)
(Warszawa)
Podstawowe obowiązki:
- wsparcie techniczne użytkowników (I linia wsparcia)
- rejestrowanie/ klasyfikowanie zgłoszeń wraz z określeniem ich priorytetów
- tworzenie raportów
- współpraca z II i III linią wsparcia
Wymagania
Wymagania:
- znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
- mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego klienta
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
- dyspozycyjność
- zaawansowana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana)
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach techniczym i językowym
- pakiet szkoleń
- długoterminową współpracę
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Prezentacja firmy
Firma ZeroChaos Sp. z o.o. jest pośrednikiem konsultingowym dział...
Firma ZeroChaos Sp. z o.o. jest pośrednikiem konsultingowym działającym w obszarze IT/telekomunikacja. Pomagamy nawiązać relacje biznesowe pomiędzy klientami i konsultantami.
Więcej informacji: www.zerochaos.com
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 140
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems