#

SPECJALISTA DS. PIERWSZEJ LINII WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM (IT SPECIALIST)

Zerochaos Sp. z o.o.

Warszawa, 00-511, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

ZeroChaos jest globalnym liderem dostarczania usług w obszarze wsparcia zarządzania zewnętrznymi zasobami ludzikimi, posiadającym biura w Europie oraz USA. Od 2010 roku wspieramy zatrudnienie pracowników etatowych i kontraktowych w Polsce oraz na całym świecie.

ZeroChaos zatrudnia ponad 70 000 pracowników oraz konsultantów projektowych i obsługuje 200 klientów w 16 krajach.  Na liście naszych Klientów figuruje wiele wiodących firm i organizacji z takich sektorów jak: IT, telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia etc. 

Obecnie dla naszego Klienta, miedzynarodowego lidera w branży usług informatycznych, wilokrotnie nagradzanego  w kategorii „Najlepsze miejsce pracy w Polsce”, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

SPECJALISTA DS. PIERWSZEJ LINII WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM (IT SPECIALIST)

(Warszawa)

 

Podstawowe obowiązki:

  • wsparcie techniczne użytkowników (I linia wsparcia)
  • rejestrowanie/ klasyfikowanie zgłoszeń wraz z określeniem ich priorytetów
  • tworzenie raportów
  • współpraca z II i III linią wsparcia

 

Wymagania

Wymagania:

  • znajomość aplikacji MS Office, Windows XP
  • mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego klienta
  • komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
  • dyspozycyjność
  • zaawansowana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (mile widziana)

 

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku dla dużej, stabilnej organizacji
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w obszarach techniczym i językowym
  • pakiet szkoleń
  • długoterminową współpracę
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Prezentacja firmy

Firma ZeroChaos Sp. z o.o. jest pośrednikiem konsultingowym dział... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
140
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi