Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:
• analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie oferty pod względem merytorycznym i technicznym,
• wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych,
• analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,
• uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych,

Nasze oczekiwania:
• wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności technicznej,
• dobra znajomość zagadnień związanych z energetyką zawodową w zakresie prac mechanicznych oraz zagadnień związanych z produkcją konstrukcji stalowych,
• doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o przybliżonym profilu,
• znajomość obsługi programu AutoCAD,
• dobra znajomość obsługi programów do kosztorysowania, np. Norma,
• znajomość obsługi pakietu Office,
• umiejętności współpracy w zespole,
• sumienność i dobra organizacja pracy,
• mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
• pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
• współpracę w przyjaznej atmosferze.

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą od 1990 roku na polskim i europejskim rynku b... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/04/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi