Zakres zadań:
• analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie oferty pod względem merytorycznym i technicznym,
• wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych,
• analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,
• uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych,
Nasze oczekiwania:
• wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności technicznej,
• dobra znajomość zagadnień związanych z energetyką zawodową w zakresie prac mechanicznych oraz zagadnień związanych z produkcją konstrukcji stalowych,
• doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o przybliżonym profilu,
• znajomość obsługi programu AutoCAD,
• dobra znajomość obsługi programów do kosztorysowania, np. Norma,
• znajomość obsługi pakietu Office,
• umiejętności współpracy w zespole,
• sumienność i dobra organizacja pracy,
• mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
• współpracę w przyjaznej atmosferze.
Jesteśmy firmą działającą od 1990 roku na polskim i europejskim rynku b... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.