Obszar działania:
• przygotowywanie ofert i wycen dla działu handlowego
• wysyłanie zapytań ofertowych do kontrahentów,
• obsługa realizacji zamówień u dostawców
• kontakt z potencjalnymi klientami – telefoniczny, emailowy
• przygotowywanie informacji produktowej w celach marketingowych
Co oferujemy:
• praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
• kontakt z najnowszymi technologiami informatycznymi
• możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach i konferencjach
• miejsce pracy w biurze w Krakowie
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych
• umiejętność pracy w zespole
• znajomość pakietu Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
• umiejętność wyszukiwania informacji w sieci internet
• pracownik powinien też cechować się: analitycznym myśleniem,
komunikatywnością, uczciwością, rzetelnością, obowiązkowością,
samodzielnością i skrupulatnością w działaniu oraz odpornością na stres
Naszą domeną jest dostęp do aplikacji i zarządzanie infrastrukturą IT. O... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.