#

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Nodik s.c.

43-100 Tychy, śląskie

Opis stanowiska pracy

Spółka Nodik S.C. zajmuje się handlem i dystrybucją towarów w branży e-commerce.

Sklep tworzą ludzie z pasją, dla których najważniejsze jest budowanie zaufanej marki i ciągły rozwój oferty produktowej. Nasze doświadczenie oraz ciągła chęć rozwoju pozwala na budowanie i rozszerzanie oferty o nowe produkty cenionych marek.

Pracownicy Nodik S.C. tworzą ambitny zespół, który dzięki indywidualnemu podejściu do klienta pracuje na miano firmy przyjaznej i rzetelnej. Świadczą o tym między innymi wyróżnienia „eGazele Biznesu”, „Zaufane Opinie”.

Ze względu na dynamiczny rozwój firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.

 

Zakres obowiązków

• Aktualizowanie oferty sklepu;

• Przygotowywanie treści opisów produktowych;

• Obsługa zamówień złożonych w sklepie;

• Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów;

• Praca w biurze, w siedzibie firmy.

Wymagania

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca w sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem);

• Umiejętność pisania i redagowania tekstów;

• Wysoka kultura osobista;

• Biegła obsługa komputera.

Prezentacja firmy

-

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi