W związku z dynamicznym rozwojem nowego działu firma euroconcept poszukuje do biura w Kielcach osób na stanowisko Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Do Twoich zadań będzie należało:
-przygotowanie i prezentacja ofert na portalach aukcyjnych i w sklepie internetowym
-przyjmowanie i rejestrowanie zamówień
-pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa aktualnych za pośrednictwem poczty e-mail i internetu
-znajomość obsługi komputera
-biegła znajomość korzystania z Internetu, poczty elektronicznej oraz MS Office
-wysokich umiejętności interpersonalnych
-dobrej organizacji pracy, komunikatywności.
dodatkowe atuty:
-bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-znajomość branży portali aukcyjnych i wiedza z podstaw marketingu i sprzedaży
Oferujemy:
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym
-możliwość rozwoju zawodowego
-system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
-samodzielne, ciekawe i pełne wyzwań stanowisko
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Jesteśmy importerem i dystrybutorem artykułów higienicznych, medycznych,... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.