#

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Maxico Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Firma prowadząca sklepy internetowe, poszukuje osoby do aktualizacji oferty sklepów internetowych.

Do głównych zadań osoby na rzeczonym stanowisku będzie należało:


-Wprowadzanie produktów do oferty sklepu – tworzenie opisów, cech produktów
-Zarządzanie treścią oraz jej edytowanie na portalach oraz platformach zakupowych
-Przygotowanie I Wystawianie ofert na portalach Allegro, Amazon, ebay: Weryfikacja cen i oferty
-Obróbka zdjęć i grafik produktowych
-Monitoring i analiza działań konkurencji

Wymagania

Oczekiwania:

-Znajomość platform sprzedażowych, przede wszystkim allegro
-Znajomość/zainteresowanie rynkiem e-commerce
-Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy
-Dobra znajomość pakietu Office w tym Excel
-Znajomość języka angielskiego bedzie dodatkowych atutem
-Mile widziana znajomość obsługi programów graficznych - GIMP, Corel

Prezentacja firmy

Firma Maxico Group Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż w kilku branżach: proje... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi