Firma prowadząca sklepy internetowe, poszukuje osoby do aktualizacji oferty sklepów internetowych.
Do głównych zadań osoby na rzeczonym stanowisku będzie należało:
-Wprowadzanie produktów do oferty sklepu – tworzenie opisów, cech produktów
-Zarządzanie treścią oraz jej edytowanie na portalach oraz platformach zakupowych
-Przygotowanie I Wystawianie ofert na portalach Allegro, Amazon, ebay: Weryfikacja cen i oferty
-Obróbka zdjęć i grafik produktowych
-Monitoring i analiza działań konkurencji
Oczekiwania:
-Znajomość platform sprzedażowych, przede wszystkim allegro
-Znajomość/zainteresowanie rynkiem e-commerce
-Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy
-Dobra znajomość pakietu Office w tym Excel
-Znajomość języka angielskiego bedzie dodatkowych atutem
-Mile widziana znajomość obsługi programów graficznych - GIMP, Corel
Firma Maxico Group Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż w kilku branżach: proje... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.