Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
Miejsce pracy: BarcinZadania:
• Weryfikacja prawidłowych danych w systemie SAP;
• Poprawne i precyzyjne przygotowanie oraz wprowadzanie danych do systemu;
• Uzupełnianie i procesowanie usług posprzedażowych;
• Korygowanie danych biznesowych w plikach wymiany pomiędzy systemami (iDocs);
• Stała i ścisła współpraca z działami dostarczającymi dane do fakturowania.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel)
• Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej oraz obsłudze klienta;
• Otwartość i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
• Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe;
• Wysoka motywacja i zaangażowanie do wykonywanej pracy;
• Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00;
• Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
• Szkolenie podczas okresu adaptacji (system SAP);
• Wynagrodzenie miesięczne: 2700 zł brutto;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00;
• Zatrudnienie za pośrednictwem naszej agencji do grudnia 2017 roku, z możliwością późniejszego zatrudnienia przez klienta;
• Pracę w międzynarodowej firmie.
Oferta dotyczy pracy stałej/tymczasowej.
Numer referencyjny: SDOP/03/17/BDG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.