Specjalista ds.Obsługi Pacjenta
Warszawa Specjalista ds.Obsługi Pacjenta
Warszawa
NR REF.: 1085032
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań.
Poszukujemy kandydatów po kierunkach około-medycznych (najlepiej pielęgniarstwo lub fizjoterapia), mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych(poprawna dykcja, miły głos). Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.Wymagana średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie ze staży/praktyk w szpitalach/przychodniach lub jako fizjoterapeuta.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o wysokich standardachobsługi klienta, atrakcyjny system bonusowy oraz pakiet socjalny.
Warszawa
NR REF.: 1085032
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentóww zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań.
Poszukujemy kandydatów po kierunkach około-medycznych (najlepiej pielęgniarstwo lub fizjoterapia), mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych(poprawna dykcja, miły głos). Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.Wymagana średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie ze staży/praktyk w szpitalach/przychodniach lub jako fizjoterapeuta.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o wysokich standardachobsługi klienta, atrakcyjny system bonusowy oraz pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.