przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych od pacjentów;
-rejestrowanie pacjentów zgodnie z harmonogramem pracy gabinetów oraz wytycznymi lekarzy;
-pomoc pacjentom podczas oczekiwania na wizytę;
-obsługa programu KS-Somed i Navireo;
-przyjmowanie i wysyłanie prac protetycznych do pracowni technicznych współpracujących z lecznicą,
-aktywne prowadzenie sprzedaży artykułów stomatologicznych
-informowanie pacjentów o zmianach w ustalonych terminach przyjęć,
-telefoniczne przekazywanie informacji pacjentom na zlecenie lekarza,
-czuwanie nad sprawnością sprzętu i zabezpieczeniem mienia przed kradzieżą,
-pobieranie opłat za wizyty,
-rozliczanie wpłat gotówkowych i płatności kartami kredytowymi
-wystawianie kwitów KP, paragonów, faktur
-przekazywanie informacji zmianie obejmującej dyżur,
-dyspozycyjność w pracy,
-noszenie w czasie pracy obowiązującej odzieży służbowej
-życzliwy i opiekuńczy stosunek do pacjentów.
-systematyczność i dokładność w pracy.
-uczestniczenie w zebraniach i szkoleniach wewnętrznych,
-właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji medycznej,
-zgłaszanie przełożonym innowacyjnych pomysłów przyczyniających się do rozwoju firmy
-ukończenie obowiązkowego szkolenia wstępnego w Lecznicy Dentalux
-umiejętności pracy w zespole,
-umiejętność zdobycia zaufania pacjenta oraz nawiązania długotrwałej współpracy,
-sprawne posługiwanie się biurowymi programami komputerowymi
-komunikatywnego porozumiewania się w języku angielskim
Lecznica Stomatologiczna świadcząca usługi stomatologiczne w pełnym zakr... Rozwiń
Osoba aplikująca na w/w stanowisko pracy powinna zawrzeć w CV klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.