Centrum Edukacji SIGMA Sp. z o.o. prowadząca Szkoły Policealne i LO dla dorosłych
w związku z rozwojem sieci placówek
zatrudni: Specjalistę ds. obsługi klientów
Miejsce pracy: Kielce
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
• sprzedaż usług edukacyjnych, rekrutację słuchaczy
• prowadzenie sekretariatu szkoły oraz dokumentacji szkoły
• udzielanie pełnej informacji o pracy szkoły
• doświadczenie w sprzedaży
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane
• dyspozycyjność
• wysoka motywacja do pracy
• łatwość nawiązywania kontaktów
• łatwość prowadzenie dokumentacji biurowej
• dobra znajomość Microsoft Word i Microsoft Excel
• nastawienie na wyniki
Preferujemy studentów studiów zaocznych lub uczniów/słuchaczy szkół policealnych.
Oferujemy:
• pracę w miłej atmosferze i w młodym zespole
• pracę na umowę - zlecenie (w okresie próbnym)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
Centrum Edukacji SIGMA to szkoła przyjazna dla uczniów. <br/> <br/>Prow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.