• Kompleksowa obsługa i wsparcie klientów
• Realizacja wycen tłumaczeń
• Komunikatywność
• Biegła znajomość środowiska MS Office
• Dokładność
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Samodzielność i zaangażowanie
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
Prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy wrocławskim biurem tłumaczeń, działającym od 2010 roku. Świadcz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.