Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji LIDEX to firma nr 1 w branży usług tłumaczeniowych oraz konferencyjnych działająca na rynku polskim i zagranicznym od 1989 roku. Jesteśmy laureatem licznych nagród i wyróżnień, firmą zaangażowaną społecznie (CSR) wspierającą między innymi Zamek Królewski oraz Zachętę.
Obecnie poszukujemy osób do naszego DZIAŁU KSIEGOWOŚCI na stanowisko:
Obecnie poszukujemy osób do naszego DZIAŁU KSIEGOWOŚCI na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
(lokalizacja: centrala firmy w Warszawie)
PRACA NA STANOWISKU OBEJMUJE:
- profesjonalną, bieżącą obsługę Klientów biznesowych
- przygotowywanie kosztorysów i wycen
- dobór podwykonawców
- planowanie realizacji zadań
- koordynowanie i monitorowanie projektów tłumaczeniowych
- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- raportowanie prowadzonych działań
OFERUJEMY:
- umowę o pracę
- pracę stacjonarną w biurze w Warszawie
- stabilne zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku
- pracę w wyjątkowym zespole przy realizacji ciekawych projektów na zlecenie największych firm polskich i zagranicznych
- niepowtarzalną szansę na zdobycie bogatego doświadczenia
- indywidualne możliwości rozwoju
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i rozwiązań technologicznych
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- systematyczności, terminowości, odpowiedzialności
- samodzielności i precyzji w wykonywaniu zadań
- inicjatywy i otwartości na nowe doświadczenia
- umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy, w tym technologicznej
- dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
DODATKOWE ATUTY:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta
- prawo jazdy kat. B
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji opisujących dotychczasowe doświadczenie zawodowe korzystając z przycisku Aplikuj.