Jesteśmy prężnie rozwijający się startup’em w branży FinTech, wyznaczamy nowe standardy w wielu obszarach swojej działalności. Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia wyzwania jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania: Codzienne dostarczanie naszym Klientom efektu „WOW!” poprzez:
- bieżącą telefoniczną obsługę naszych Klientów,
- utrzymywanie kontaktu z Klientami przez email i inne kanały komunikacji,
- ocenę wniosków o pożyczkę poprzez weryfikację danych klientów i dokumentów,
- współpraca z innymi działami firmy,
- obsługa reklamacji,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Chcesz się uczyć i podnosić swoje kwalifikacje,
- Masz doświadczenie w obszarze telefonicznej obsługi Klienta lub sprzedaży (w banku, w firmie pożyczkowej/ubezpieczeniowej),
- Kochasz nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientem,
- Cechuje Cię nienaganna dykcja i komunikatywność,
- Codziennie przychodzisz do pracy z uśmiechem,
- Nie wyobrażasz sobie dnia bez kontaktu z ludźmi.
W zamian proponujemy:
- Pracę w prężnie rozwijającym się startup’ie w branży finansowej,
- Pracę w młodym zespole specjalistów w przyjaznej atmosferze,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od realizowanych wyników,
- Rozwój oraz możliwość awansu w strukturach firmy,
- Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta Multisport),
- Owocowe poniedziałki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa