#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Frisco

Warszawa, mazowieckie

Frisco
CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE
Frisco.pl wchodzące w skład grupy Eurocash jest jednym z wiodących graczy na warszawskim rynku supermarketów prowadzących sprzedaż wyłącznie przez Internet. Dzięki pozycji lidera może zaproponować dynamiczny i atrakcyjny rozwój Twojej kariery zawodowej. Wybór Frisco to okazja do zmierzenia się z innowacyjnymi i nieszablonowymi projektami.

Podejmij wyzwanie i przyłącz się do budowania ulubionego sklepu internetowego nowoczesnych i aktywnych warszawiaków.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług
  • rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji
  • telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • sprawna obsługa komputera w ramach pakietu MS Office
  • umiejętność pracy pod presją czasu w sytuacjach stresowych
  • dyspozycyjność
  • staranność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole
  • elastyczne godziny pracy
  • realną możliwość rozwoju zawodowego oraz stałe podnoszenie kwalifikacji
Sprawdź nas! Przekonaj się, że warto.

www.frisco.pl
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi