Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Frisco.pl wchodzące w skład grupy Eurocash jest jednym z wiodących graczy na warszawskim rynku supermarketów prowadzących sprzedaż wyłącznie przez Internet. Dzięki pozycji lidera może zaproponować dynamiczny i atrakcyjny rozwój Twojej kariery zawodowej. Wybór Frisco to okazja do zmierzenia się z innowacyjnymi i nieszablonowymi projektami.
Podejmij wyzwanie i przyłącz się do budowania ulubionego sklepu internetowego nowoczesnych i aktywnych warszawiaków.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług
rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji
telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów
budowanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy
Wymagania:
wykształcenie min. średnie
sprawna obsługa komputera w ramach pakietu MS Office
umiejętność pracy pod presją czasu w sytuacjach stresowych
dyspozycyjność
staranność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
ciekawą, pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole
elastyczne godziny pracy
realną możliwość rozwoju zawodowego oraz stałe podnoszenie kwalifikacji