#

Specjalista ds. obsługi Klienta

Hays Poland

Warszawa, mazowieckie

Hays Poland

Specjalista ds. obsługi Klienta

Warszawa
Specjalista ds. obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1080301

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży fashion, z rozbudowaną siecią sprzedaży i silnymi, rozpoznawalnymi markami na rynku, poszukujemy Specjalisty ds. obsługi Klienta.

Zatrudniona osoba będzie zajmować się obsługą partnerów biznesowych na rynku polskim: kompleksową koordynacją zamówień, zwrotów i reklamacji, wystawianiem faktur korygujących, kontrolą płatności. Ponadto, Specjalista ds. obsługi Klienta będzie zajmować się przygotowywaniem akcji mailingowych i SMS w ramach wsparcia sprzedaży oraz zestawień płatności dla klientów i współpracujących działów.

Poszukujemy osób z min. rocznym doświadczeniem w obszarze obsługi Klienta; znajomość branży fashion i systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Idealny Kandydat jest osobą dobrze zorganizowaną, zorientowaną na realizację celów, z rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi. Do realizacji wyznaczonych zadań jest wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony, możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę pracy i atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie medyczne, karta Multisport, zniżka na firmowe produkty).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi