Specjalista ds. Obsługi Klienta
Serwis Infopraca oferuje stanowisko w młodym i zgranym zespole w Dziale Obsługi Klienta.
Do głównych obowiązków należeć będzie weryfikacja nowych klientów portalu, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów firmy oraz współpraca z Działem Sprzedaży. Poszukujemy zmotywowanej osoby z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi.
Gwarantujemy możliwość zdobycia doświadczenia w organizacji i prowadzeniu serwisu internetowego należącego do Grupy Intercom, hiszpańskiego lidera w serwisach ogłoszeniowych online.
Zakres obowiązków:
- Obsługa nowo zarejestrowanych kont Pracodawców
(weryfikacja poprawności danych, sprawdzanie nieprawidłowości, aktywacja kont) - Obsługa skrzynki mailowej Pracodawców
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów portalu
- Utrzymywanie relacji z użytkownikami serwisu
dodatkowo:
- Wsparcie przy publikacji ofert pracy
- Obsługa posprzedażowa Klientów firmy
- Współpraca z Działem Handlowym
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
- Okazję do zdobycia doświadczenia w jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się serwisów internetowych na polskim rynku
- Pracę w biurze znajdującym się w centrum Warszawy
Stanowisko jest odpowiednie dla osób odpowiedzialnych, skrupulatnych, lubiących kontakt z ludźmi, chcących zaangażować się w rozwój firmy. Praca od poniedziałku do piątku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym za pośrednictwem serwisu infoPraca.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość obsługi i swoboda korzystania z przeglądarek internetowych
- Dobra znajomość jęz. angielskiego
- Dbałość o szczegóły
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Dynamizm działania
- Zdolności interpersonalne
Mile widziane:
- Wszystkiego chętnie Cię nauczymy dlatego też mile widziane są osoby zmotywowane, chcące zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe lub rozwinąć już posiadane umiejętności w Dziale Obsługi Klienta.