RedCart, jedna z wiodących firm e-commerce, poszukuje pracowników do pracy stacjonarnej w Szczawnie Zdroju k. Wałbrzycha na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Do głównych obowiązków osób zatrudnionych na w/w stanowisku należeć będzie zapewnienie wsparcia w ramach pierwszego kontaktu, w tym przede wszystkim pomoc w wyjaśnianiu funkcjonalności i bieżących kwestii związanych z obsługą sklepu działającego na platformie RedCart.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowo premie wynikające z realizacji założonych celów
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z wiodących firm e-commerce o stabilnej pozycji na rynku
• pracę przy innowacyjnych projektach w branży e-commerce
• możliwość poznania najnowszych technologii wykorzystywanych w branży IT
• możliwości rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
• świetną atmosferę i wysoką kulturę pracy
• komfortowe warunki pracy (nowoczesny biurowiec o wysokim standardzie)
Siedziba firmy:
Platforma sklepów internetowych RedCart
Dolnośląski Park Technologiczny w Szczawnie Zdroju
Do aplikacji prosimy o załączenie poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych)."
• min. średnie wykształcenie
• biegła obsługa komputera
• umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku e-commerce, doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiających swobodne prowadzenie komunikacji z kontrahentami zagranicznymi.
RedCart.pl to platforma sklepów internetowych oferująca komplekso... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.