#

Specjalista ds. obsługi Klienta

ROHLIG SUUS Logistics SA

Sokołów, k. Janki, mazowieckie

Specjalista ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy: Sokołów, k. Janki
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
ROHLIG SUUS Logistics SA

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne);
  • Samodzielną pracę w rozwijającej się organizacji;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego - mile widziane,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
  • Znajomość branży logistycznej oraz łańcucha dostaw - mile widziana,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Asertywność, sumienność i dokładność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu,
  • Znajomość Pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • Podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów.

ZADANIA:

  • Kontakt z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od wsparcia na etapie składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy,
  • Bieżący monitoring realizacji dostaw,
  • Raportowanie jakościowych parametrów współpracy,
  • Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
ROHLIG SUUS Logistics SA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi