niekwestionowany lider na rynku obuwniczym
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: POLKOWICEOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- codzienne telefoniczne oraz e-mailowe rozpatrywanie zgłoszeń konsumenckich i udzielanie odpowiedzi klientom,
- bieżące rozwiązywanie problemów klientów,
- tworzenie standardów i procesów dotyczących obsługi zgłoszeń konsumenckich,
- podejmowanie działań i inicjatyw mających na celu podnoszenie standardów obsługi klienta i minimalizowanie skarg,
- uczestniczenie w projekcie Ankiety Tajemniczego Klienta i innych projektach Działu HR,
- przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących jakości obsługi klienta,
- prowadzenie statystyk i zestawień obrazujących ilość rozpatrywanych zgłoszeń konsumenckich,
- współpracę z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, Kierownikami Sklepów z Działem Reklamacji oraz pozostałymi działami w firmie w celu rozwiązywania zgłoszeń konsumenckich.
Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- doświadczenie w posprzedażowej obsłudze klienta (reklamacje),
- znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności przepisów dotyczących rękojmi za wady (art. 556 - 576 k.c.) oraz przepisów Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich,
- odporność na stres,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- biegła znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach,
- możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy,
- bezpłatną, prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz wdrażania własnych pomysłów,
- atmosferę wzajemnego szacunku sprzyjającą podejmowaniu nowych wyzwań,
- uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy oraz w wielu ciekawych projektach,
- dodatkowe benefity w postaci bonów na zakupy w sieci CCC.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.