#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Grupa CCC

POLKOWICE, dolnośląskie

Grupa CCC
niekwestionowany lider na rynku obuwniczym

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: POLKOWICE

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • codzienne telefoniczne oraz e-mailowe rozpatrywanie zgłoszeń konsumenckich i udzielanie odpowiedzi klientom,
  • bieżące rozwiązywanie problemów klientów,
  • tworzenie standardów i procesów dotyczących obsługi zgłoszeń konsumenckich,
  • podejmowanie działań i inicjatyw mających na celu podnoszenie standardów obsługi klienta i minimalizowanie skarg,
  • uczestniczenie w projekcie Ankiety Tajemniczego Klienta i innych projektach Działu HR,
  • przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących jakości obsługi klienta,
  • prowadzenie statystyk i zestawień obrazujących ilość rozpatrywanych zgłoszeń konsumenckich,
  • współpracę z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, Kierownikami Sklepów z Działem Reklamacji oraz pozostałymi działami w firmie w celu rozwiązywania zgłoszeń konsumenckich.

Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • doświadczenie w posprzedażowej obsłudze klienta (reklamacje),
  • znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności przepisów dotyczących rękojmi za wady (art. 556 - 576 k.c.) oraz przepisów Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego,
  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich,
  • odporność na stres,
  • dobra organizacja pracy,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • biegła znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej, międzynarodowej firmie o wysokich standardach i zdefiniowanych procedurach,
  • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego na terenie firmy,
  • bezpłatną, prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz wdrażania własnych pomysłów,
  • atmosferę wzajemnego szacunku sprzyjającą podejmowaniu nowych wyzwań,
  • uczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmy oraz w wielu ciekawych projektach,
  • dodatkowe benefity w postaci bonów na zakupy w sieci CCC.
Grupa CCC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi