#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

iCredit Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

iCredit Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma z sektora usług pożyczkowych z obsługą w domu klienta. Spółka należy do grupy Management Financial Group i działa na terenie 6 krajów Europejskich dysponując siecią ponad 270 biur oraz 6000 pracowników. Sukces zawdzięczamy budowaniu długotrwałych relacji z klientami i pracownikami, opartych na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Obecnie w Polsce operujemy siecią 20 biur i blisko 200 miejscowości obsługiwanych przez 300 pracowników.


Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:


·Sprzedaż produktów finansowych firmy iCredit w punkcie stacjonarnym;

·Praca z systemem firmowym ERP i CRM;

·Kolportaż ulotek w pobliżu terenu biura (2 godziny dziennie);

·Profesjonalna obsługa Klienta;


Oferujemy:


·Elastyczny system zatrudnienia – umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B do wyboru;

·Motywacyjny system premiowy;

·Dostęp do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport;

·Możliwość doskonalenia kompetencji z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta;

Wymagania

Wymagania:


·Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej;

·Nienaganne maniery i wysoka kultura osobista;

·Umiejętność organizacji czasu pracy;

·Gotowość do podjęcia pracy również dwie soboty w miesiącu (po 4 godziny);

Prezentacja firmy

iCredit Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy pozabankowych inst... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
3 000PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Finanse, Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi