Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
BillBird S.A. – część międzynarodowej korporacji IGT, lidera w projektowaniu oraz dostarczaniu innowacyjnych systemów loteryjnych, poszukuje:
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA
w Dziale Hotline
nr. ref. HL/1/2017
Zadania:
obsługa połączeń przychodzących
rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania zgodnie z obowiązującymi procedurami
rejestrowanie zgłoszeń
zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie
Wymagania:
dyspozycyjność – umowa świadczona w trybie zmianowym, 7 dni w tygodniu (także w święta)
dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
odporność na stres
samodzielność i dynamika w działaniu
mile widziane doświadczenie w call center lub obsłudze klienta
Oferujemy:
zdobycie doświadczenia w nowoczesnej, międzynarodowej firmie
przyjazną atmosferę
forma współpracy: umowa zlecenie
Prezentacja firmy
BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych s...
BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?