#

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA

BillBird S.A.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

BillBird S.A. - część międzynarodowej korporacji IGT, lidera w projektowaniu oraz dostarczaniu innowacyjnych systemów loteryjnych poszukuje:

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA
w Dziale Hotline

Nr ref. HL/10/2016

Zadania:

  • obsługa połączeń przychodzących
  • rejestracja zgłoszeń
  • zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie

 

Wymagania:

  • dobra znajomość komputera w zakresie MS Office
  • wykształcenie min. średnie
  • dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych oraz w niektóre weekendy)
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

Oferujemy:

  • zdobycie doświadczenia w nowoczesnej, międzynarodowej firmie
  • przyjazną atmosferę
  • niepełny wymiar godzin
  • forma współpracy: umowa zlecenie

 

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV wraz z listem motywacyjnym, w terminie do dwóch tygodni od momentu ukazania się ogłoszenia.

Prosimy o umieszczenie nr ref.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.

Prosimy o dopisanie na przesyłanych dokumentach następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883”.

Prezentacja firmy

BillBird S.A. – lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych s... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2016
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi