Opis stanowiska pracy

To Twoich głównych zadań należeć będzie:

• Obsługa zapytań ( e-mail, telefon, fax ) pochodzących od wewnętrznych Klientów organizacji ( Klientami są zagraniczne placówki organizacji, która Cię zatrudnia )
• Rozwiązywanie lub delegowanie do odpowiednich komórek próśb pochodzących od Klientów
• Pomoc przy składaniu/kompletowaniu zamówień przez Klientów ( zamówienia on-line )
• Śledzenie statusu zadawanych przez Klienta zapytań i informacje zwrotne do Klientów
• Udział w szkoleniach oraz odpowiedzialność za wdrożenie na własnym stanowisku pracy zagadnień poruszanych na szkoleniach

Wymagania

Poszukujemy kandydatów, którzy:

• Posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, warunek konieczny !
• Bardzo dobrze znają język angielski ( poziom B2, komunikacja w pracy odbywa się po angielsku )
• Bardzo dobrze znają i potrafią swobodnie korzystać z MS Office ( w szczególności Excel i Word ) oraz Outlook
• Posiadają umiejętność swobodnej komunikacji, pozytywne nastawienie do otoczenia i potrafią pracować wielozadaniowo

Dodatkowym atutem będzie:

• Wykształcenie wyższe ( ewentualnie ostatnie lata studiów )
• Doświadczenie w pracy na takim samym, lub podobnym stanowisku pracy
• Znajomość dodatkowego języka obcego

Prezentacja firmy

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi